אילו שעונים חכמים מעולים לילדים ומאפשרים מעקב אחר מיקום?

אם ילדכם מבקש שעון חכם או אולי אתם רוצים להשתמש באחד השעונים כדי לעקוב אחריהם יש הרבה שעונים חכמים לילדים שהם בחירה מצוינת. הינה כמה שעונים חכמים מהמומלצים ביותר.

ילדים גדלים עם טכנולוגיה יותר מאי פעם. כשהם פעוטות, הם יודעים להשתמש בסמארטפון ולצפות בסרטונים או לשחק משחקים בטאבלט. אם ילדכם רוצה גאדג'ט משלו, שעון חכם לילדים הוא טכנולוגיית היכרות מצוינת שיכולה לבדר אותם עם משחקים ולשמור עליהם בנוחות עם תכונות כמו מעקב אחר מיקום ותזכורות מטלות.

לא רק שעונים חכמים שומרים אותך בקשר עם הילדים שלך, הם יכולים גם להציע מידע על מיקום בזמן אמת כדי שתדעו היכן הם נמצאים בכל עת. ריכזנו את השעונים החכמים הטובים ביותר לילדים עבור ילדים קטנים, ילדים גדולים יותר, צעירים פעילים וילדים שרק מחפשים לבדר בגאדג'ט מהנה.

השעונים החכמים הטובים ביותר לילדים

Apple Watch SE – השעון החכם הטוב ביותר לילדים

לרכישת המוצר במאזון >>

יתרונות

חסרונות


פרטים נוספים:

מפרט טכני:

  • ג'י.פי. אס
  • תכונת SOS
  • מציע בקרת הורים

כמובן שרשימת השעונים החכמים לא תהיה שלמה ללא Apple Watch. למרות שהוא לא נוצר במיוחד בשביל ילדים, ה-Apple Watch SE הוא שעון חכם מצוין לילדים גדולים יותר עם תכונות בולטות בתוספת בקרת הורים. לצד השימוש בו עבור שיחות טלפון והודעות טקסט, ה-Apple Watch SE עוקב גם אחר השינה של ילדכם, יש לו אפליקצית בריאות, תכונת SOS, והוא יכול להתאים עם אלפי אפליקציות.

אתם יכולים להשתמש בהגדרה המשפחתית של אפל כדי לבדוק את המיקום של ילדך, להגדיר אנשי קשר משותפים, להגדיר שימוש בזמן מסך ועוד. הם אפילו לא צריכים אייפון משלהם כדי שיהיה להם Apple Watch, הם יכולים להתאים אותו לשלך, כך שאתם בשליטה מלאה. שעון חכם זה מומלץ לילדים גדולים יותר, מגיל 10 ומעלה.

לרכישת המוצר במאזון >>

Fitbit Ace 3 – שעון הכושר הטוב ביותר לילדים

 

לרכישת המוצר במאזון >>

יתרונות

חסרונות


פרטים נוספים:

מפרט טכני:

  • 8 ימים של חיי סוללה
  • מאפשר לילדים להשתתף באתגרי כושר מהנים
  • עוקב אחר שינה

 

אחת הדרכים לגרום לילדיכם להיכנס בקלות לעולם השעונים החכמים היא מעקב כושר, שיכול גם לגרום להם לזוז יותר. ל-Fitbit Ace 3 יש לוח שעון מונפש וצבעי להקה מהנים. עם עד שמונה ימים של חיי סוללה, הוא עוקב לא רק אחר התנועה של ילדכם אלא גם אחר השינה של הילד ואף יכול להזכיר לו מתי הגיע הזמן לישון.

Fitbit Ace 3 גם מאפשר לילדכם להשתתף באתגרי כושר מהנים שבהם הם יכולים להתחרות עם חברים, אחים, בני דודים, או אפילו אתכם, כדי לזכות בתגים וירטואליים אם הם ינצחו באתגר. שעון חכם זה מומלץ לילדים מגיל שש ומעלה.

לרכישת המוצר במאזון >>

Vtech Kidizoom Smartwatch DX3 – השעון החכם הטוב ביותר לילדים שרוצים לצלם

 

לרכישת המוצר במאזון >>

יתרונות

חסרונות


פרטים נוספים:

מפרט טכני:

  • תצלם תמונות
  • נוספו אפקטים כמו חותמות ומסננים
  • בקרת הורים כוללת
  • תזכורות למטלות ומגבלות
  • זמן מסך

 

אם הילד שלכם אובססיבי לצלם תמונות בטלפון שלך, הם יאהבו את Vtech Kidizoom Smartwatch DX3. לשעון הזה יש מצלמות כפולות שמצלמות תמונות וסרטונים ומוסיפות אפקטים כמו חותמות, מסגרות ומסננים. ילדים יכולים לכוון את פני השעון שלהם לתמונה שצילמו או לבחור מבין יותר מ-50 תמונות.

השעון החכם הזה גם מאפשר לילדים לשתף הודעות מוגדרות מראש עם חברים או אחים שיש להם גם שעון Vtech, והם יכולים לשחק איתם משחקים גם כן. בנוסף, בקרת הורים מאפשרת לך לתת לילד שלך תזכורות יומיות כמו מתי הגיע הזמן לבצע מטלות או מתי הם הגיעו למגבלת זמן המסך שלהם. שעון חכם זה מומלץ לילדים מגיל ארבע ומעלה.

לרכישת המוצר במאזון >>

שעון חכם Little Tikes Tobi 2 Robot – השעון החכם הטוב ביותר לילדים צעירים יותר

 

לרכישת המוצר במאזון >>

יתרונות

חסרונות


פרטים נוספים:

מפרט טכני:

  • בעל 100 הבעות פנים
  • מכיל משחקים מהנים לבניית התפתחות הילד והכושר
  • בקרת הורים על זמן מסך

השעון החכם Little Tikes Tobi 2 Robot הוא אופציה נהדרת שתבדר את ילדך עם תכונות בסיסיות. פני השעון עוברים במחזוריות של יותר מ-100 הבעות פנים מונפשות והידיים והרגליים נעות איתם.

ישנם גם משחקים שונים שהם יכולים לשחק המתמקדים בפיתוח החשיבה, כושר ומשחקי ארקייד מהנים. מצלמה מאפשרת להם לצלם תמונות מהשעון, אך בקרת הורים מבטיחה שהם משתמשים בטכנולוגיה למשך זמן סביר. ילדים בני ארבע ומעלה יאהבו את העיצוב המהנה והמצחיק של השעון החכם הזה.

לרכישת המוצר במאזון >>

מהו השעון החכם הטוב ביותר לילדים?

בחרנו ב- Apple Watch SE. יש לו תכונות מדהימות לילדים, כמו מכשיר קשר וההורים יכולים להיות רגועים, מכיוון שלשעון יש GPS ואתם לא צריכים לקנות לילד שלך אייפון כדי להשתמש בו. עם זאת, זו לא האפשרות היחידה הזמינה. ראו אופציות נוספות למעלה.

איזה שעון חכם יכול להתאים לילד שלך?

זה תלוי בתקציב שלך ובמהם המטרות שאתם צריכים לקנות שעון חכם לילד. אם אתם רוצים שהם יפעילו יותר, Fitbit Ace 3 הוא אופציה נבונה. בינתיים, ה-Vtech Kidizoom Smartwatch DX3 פנטסטי לצילום תמונות. ועם מחיר התחלתי של $40, זה פשוט נוח לכל כיס.

איך בחרנו את השעונים החכמים האלה לילדים?

בדקנו את השעונים החכמים לילדים הזמינים היום בשוק ובחרנו את הבחירות המובילות שלנו על סמך מותגים אמינים, מחיר, תכונות ידידותיות לילדים וקריאת ביקורות של הורים.

בנוסף, שמנו לב לשעונים עם תכונות בקרת הורים מאחר שהורים רוצים להיות בטוחים שכל מכשיר שהם נותנים לילדם מאובטח ובטוח.

האם ילדים צריכים שעון חכם?

ילדים לא בהכרח צריכים שעון חכם, אבל שעון חכם הוא מכשיר היכרות טוב עם הטכנולוגיה. אם ילדכם התחנן לטלפון, שעון חכם יכול להיות אלטרנטיבה טובה המאפשרת לו לקבל יצירה טכנולוגית מהנה ללא המחויבות והאחריות של סמארטפון. בנוסף, יש יותר בקרת הורים לעקוב אחריהם עם שעון חכם לעומת טלפון או טאבלט.

האם שעונים חכמים לילדים בטוחים?

בדומה לכל מכשיר, יכולות להיות פרצות אבטחה בשעונים חכמים. עם זאת, עם שימוש וניטור אחראי, אתם יכולים לשלול את האיומים הללו. אתם יכולים להשיג זאת על ידי הגבלת הרשאות האפליקציה והגדרת מגבלות זמן לשימוש באמצעות בקרת הורים, ללמד אותם התנהגויות אינטרנטיות אחראיות על ידי שמירה על פרטיות המידע האישי ועידודם להגיע אליך אם הם נתקלים בבעיות כלשהן.

עמודים נוספים שיכולים לעניין אתכם

טאבלט לילדים

משחקי יצירה

תחפושות

תרצו לפרסם את מוצרי התינוקות שלכם?
השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם