משחקי יצירה לילדים

אל תיתנו לילדים שלכם לבלות זמן רב מול מסכים. יש הרבה משחקים שאולי עוד לא שמעתם עליהם.

תנו לנו לעשות לכם סדר.

משחקי יצירה אלו הינם למשפחה כולה. משחקים משעשעים, מלמדים ואתגרים. מצאנו רק חלק מהמשחקים האלו בארץ במחיר מופקר עם כמות חומרים קטנה בתוך הקופסה, הכמות בקופסה מספיקה ליצירה שתיים או שלוש. בדרך כלל הכמות קטנה (כדי שתקנו שוב, והיצרן ירוויח עלכם שוב ושוב).

דיייייי להיות פרייארים! ומתחילים להזמין מאמזון במחירים נוחים לכל כיס עם כמות גדולה בקופסה.

הינה מה שמצאנו:

משחקי יצירה - משחקים שלא משתווים למשחקים בארץ

משטח ציור לילדים עם אור

מה בקופסה:

  • עיפרון גרפיט אחד
  • 12 עפרונות צבעוניים קצרים
  • 10 גיליונות מעקב
  • 10 גיליונות ריקים ועיפרון גרפיט אחד (דרושות 3 סוללות AA. לא כלול בקופסה)

מלאכת יד פשוטה ומהנה לילדים היא דרך מצוינת להישאר מעורבים ומשעשעים.
למעלה מ-100 תמונות שניתנות למעקב: מערבבים ומתאימים או עקוב אחר עמוד בודד, יש הרבה השראה כדי לשמור על אמנים צעירים מעורבים ונרגשים.
מתנה לבנות ולבנים: מתנה ליום הולדת או לחג.
צעצוע מדליק: המשטח המואר באופן שווה מאפשר לראות את קווי המעקב בקלות. בנוסף, זה משתלב בצורה מושלמת עם צעצועים זוהרים בחושך ולא רעיל.
מומלץ לילדים, מגיל 6 ומעלה

לרכישת המוצר באמזון >>

יצירה קבוצתית מהנה של ליל כל הקדושים

  • מה בקופסה: תבניות מדליקות של הלוווין – פרנקנשטיין, דרקולה, תירס ממתקים, דלעות, עטלפים – מלאו 12 מסגרות שונות של תבליות מוכנים לצביעה עם מבחר תוסס של צבעים!
  • ליצור נצמדי חלונות ייחודיים משלך של עכבישים, רוחות רפאים ועוד
  • קל להכנה ולתלייה – אחרי שסיימתם לצבוע את התבנית, הניחו אותם בצד להתייבש.
  • הסט כולל: 8 צבעים שונים לתבניות (1 כחול, 1 אדום, 1 לבן, 1 ירוק, 1 כתום, 1 סגול, 1 שחור, 1 צהוב זוהר בחושך), 3 שרידים של חוט טרנזיט (מטר כל אחד), 12 כוסות יניקה עם ווים, 12 מסגרות לוכד שמש (1 ממתק, 1 קאפקייק, 1 מכשפה, חתול אחד, דלעת שמחה, 1 תירס סוכריות, עטלף אחד, גלגל עין אחד , בית רדוף אחד, פרנקנשטיין אחד, דלעת מטורפת אחת, דרקולה אחד, הוראות קלות לביצוע

לרכישת המוצר באמזון >>

ZMLM נייר גירוד מתנה לאמנות

  • ערכת מתנה ליצירת אמנות: ערכת נייר גירוד עם 2 רפידות  ו-5 יחידות שבלונות ציור (צבע אקראי) ו-4 סטיילוסים, המתנה הטובה ביותר עבור בנות 3+ בני המשפחה והחברים.
  • בטיחות לילדים: אנו שמים לב לאיכות ולבריאות הילדים, לוחות היצירה Cool Scratch שלהם עשויים מחומרים לא רעילים וחסרי ריח.
  • להעלות את מערכת יחסים בין הורה לילד שלב קדימה, משפר את המיומנויות המוטוריות של הילד ומגביר את הדמיון שלהם לאמנויות יקרות.
  • קל ליצירה: הרימו את מקל העץ, ציירו קווים ישירות על הנייר השחור או השתמשו בשבלונות ציור כדי לשרטט את הנוף או דמויות מצוירות או חיות קטנות וחמודות אחרות שאתם אוהבים, חיתכו ושמרו אותן ככרטיסים לקישוט הקיר, חלון או מיטה
  • רעיון טוב למתנה

לרכישת המוצר באמזון >>

ערכת איפור לבנות

צעצועים מהנים לילדות קטנות, צבעים ומרקמים בהירים, תוססים יספקו שעות של משחק, איכות גבוהה, רכה מאוד לעור, עומדת בסטנדרטים של בטיחות ילדים בינלאומית עבור צעצועים, קלים למריחה וקלים לשטיפה, לא ישאירו כתמים על עור, בגדים או רהיטים

לרכישת המוצר באמזון >>

החשיבות של משחק יצירתי לילדים

משחק יצירתי הוא חלק חיוני מהתפתחות הילדות והילדים. באמצעות משחק יצירתי ודמיון ילדים יכולים לצמוח רגשית, חברתית, אינטלקטואלית ואפילו פיזית. חוויות יצירתיות עוזרות לילד לפתח מיומנויות אלו ומאפשרות לו לחלוק את מחשבותיו, רגשותיו ורעיונותיו. חשיפת ילדים להזדמנויות יצירתיות תורמת להתפתחותם ומעודדת אותם. המצאת דרכים לשחק בצורה יצירתית לא צריכה להיות מלחיץ או לקחת הרבה זמן. למעשה, מבנה יתר הוא ההפך ממשחק יצירתי. כל צעד קטן לקראת פיתוח כישוריו של ילד הוא אבן דרך מרכזית בצמיחתו ובאושרו.

אילו כלים אני צריך?

רעיונות למשחק יצירתי ויצירתי זמינים מסביבנו. לעתים קרובות אנו מתעלמים מהדברים הפשוטים, שלילד הם לא כל כך פשוטים. באיזו תדירות אתם רואים ילד קטן בוהה בעלה והופך אותו כדי לבהות בפרטים. מיומנויות רגשיות, קוגניטיביות ומוטוריקה עדינה מתפתחות עם ההיכרות עם הדברים הפשוטים. נסו להשתמש בחלק מהפריטים הביתיים האלה כדי ליצור משחקים, לספר סיפורים או סתם להשתעשע איתם.

  • ספוגים
  • עיתון
  • קרטון וקופסאות
  • קלטת
  • צֶבַע
  • טושים, עפרונות או עפרונות

 

חומרי דפוס כמו חימר

התפתחות רגשית: משחק יצירתי מקדם התפתחות חברתית ורגשית על ידי שילוב רגשות עם משימות. בקשו מילדכם לצייר או לספר סיפור, על איך הם מרגישים. פעילויות מסוג זה עוזרות לילדים, שאינם מסוגלים להביע מילים, לבטא את רגשותיהם. עם הזמן, הילדים ילמדו כיצד לבטא את רגשותיהם בצורה בטוחה ויצירתית, ולאפשר להם להשתלב במסגרות חברתיות ולווסת את התנהגותם בצורה מתאימה יותר.

התפתחות חברתית: ילדים יכולים לגדול ולהגביר את התפתחותם החברתית כאשר ניתנות להם הזדמנויות לשחק ולתקשר עם בני גילם. שירה, ריקוד, התלבשות וצורות אחרות של משחק דמיון הם כמה תחומים שבהם ילדים מסוגלים לגדול ולפתח מיומנויות תקשורת ואינטראקציה חברתית בסיסיות.

התפתחות אינטלקטואלית: באמצעות משחק יצירתי, ילדים יכולים ללמוד מיומנויות חשובות לפתרון בעיות. קריאה, למשל, מעניקה לילדים את ההזדמנות להביע את דמיונם ולחקור עולם מחוץ להם, ועוזרת לשפר את המיומנויות האינטלקטואליות והקוגניטיביות כאחד. זה גם מהווה בסיס להבנת הנקרא ושימור ונותן את הטון לפתרון בעיות מורכבות יותר ככל שהן גדלות ומתפתחות.

התפתחות גופנית: בין אם ילדיכם רוקדים לפי הקצב של עצמם, או חוקרים את החוץ, משחק יצירתי עוזר לפתח מיומנויות מוטוריקה גסה ועדינה, קואורדינציה ושליטה. בניית מיומנויות מוטוריקה עדינה דורשת תרגול ומכינה את הקרקע לשיפור תיאום עין היד וזיכרון השרירים.

מתן הזדמנויות יצירתיות לילדים יאפשר להם לפתח את המיומנויות החשובות הללו וכן יספק להם את ההזדמנות לחקור וללמוד על העולם הסובב אותם. פעילויות ממוקדות בילדים כמו חדר הכושר הקטן יכולות להיות עוד אופציה נהדרת עבור משפחות עסוקות המספקות תוכניות המתאימות לגיל הזמינות לאחר בית הספר או בסופי שבוע.

עמודים נוספים שיכולים לעניין אתכם

ספרים לתינוקות

מוצרים לאמבטיה

מוצרי תינוקות

תרצו לפרסם את מוצרי התינוקות שלכם?
השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם