הלוואות לחד הוריות

הלוואות לחד הוריות
הלוואות לחד הוריות

הלוואות לחד הוריות – מהם התנאים לקבלת הלוואה ואיפה כדאי לפנות כדי לקבל הלוואה כזו?

קשיים כלכליים הוא משהו שמאפיין משפחות רבות בישראל ובמיוחד כאשר מדובר במשפחות חד הוריות. לצערנו הרב זה לא מצב המיוחל לאף אחד אולם כאשר נותר הורה אחד לטיפול בילדים והצורך לשאת בעלויות הבית, לעתים גם דמי המזונות מהצד השני (אם מדובר בגירושין ולא בפטירה) עשויים שלא להספיק. לכל ילד יש צרכים רבים, בתוספת ההוצאות השוטפות של אחזקת הדירה, המיסים, האוכל והוצאות נוספות – גורמות לכך שקשה מאוד לשרוד את החודש. לכן, כדי להפחית את ההוצאות החודשיות על ידי סגירת התחייבויות קטנות שונות או כדי להרוויח זמן כדי להרים את עצמנו על הרגליים – ייתכן ונצטרך לבקש הלוואות לחד הוריות.

מהם התנאים לקבלת הלוואה שכזו?

הלוואות מסוג זה ניתנות להורים חד הוריים בין אם מדובר באישה ובין אם מדובר בגבר, המגדלים לבד את ילדיהם וזקוקים להלוואה לצרכים שונים. מלבד היות ההורה חד הורי יש תנאים נוספים בדרך כלל והן: הכנסה ממקור עבודה מסודר וקבוע לפחות בכמה חודשים האחרונים (הצגת תלושי שכר), בדיקת תקינות המצב בחשבון, סימונים שונים, התנהלות בחשבון ובדיקת אובליגו מבקש ההלוואה (על ידי בדיקות המבוצעות על ידי החברה וכן הגשת טפסים של עובר ושב. בדרך כלל לא יידרשו ערבים אולם במידה וחברות חוץ בנקאיות יעריכו כי מסוכן יותר לתת הלוואה ללקוח/ה במצבם הכלכלי ייתכן וכן יתבקשו בטחונות או ערבויות.

מהיכן נוכל לקבל הלוואות לחד הוריות?

הלוואות אלו ניתנות בדרך כלל מחברות חוץ בנקאיות הנחשבים לגופים פיננסיים עם דרישות ותנאים מקלים יותר מאשר הבנקים. כמו כן יש קרנות מיוחדות המסייעות לקבוצות שונות באוכלוסייה, בין היתר מדובר גם בעמותות המספקות הלוואות למוגבלים בבנק בריביות מאוד נמוכות כדי לסייע לאותם אנשים הזקוקים להלוואות קטנות באופן מידי.

מאמרים נוספים שכדאי להכיר

חופשה משפחתית

רשימת ציוד לחופשה עם ילדים

רשימת ציוד לחופשה עם הילדים נכון שזה קצת מתסכל להגיע סוף סוף לחופשה שחלמנו עליה ולגלות ששכחנו בבית חפצים חשובים מאוד כמו מטען לטלפון, בגד

צוות ארבע אמהות זמין 24/7 באימייל

תרצו לפרסם מאמרים משלכם באתרינו? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם